BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, November 10, 2010

Mayo pa si Manong

Mayo pa si Manong
Dugay na siya di puh lantawa gapahimunong,
Bagu lang ko ya gane puh ngaa kasabad sa akon?
Kakulit-kulit, kanami kuno sakon kusi-on

Mayo pa si Manong
Friends sila sang Bestfriend nakon,
Sige lang, labot ko man na sila man
Ay manong ko ni gale, nga buta sang kadramahan

Mayo pa si Manong
Ang akon number sa friend ko iya ginpangayu-an
Hahahahhahaha.. Katalawaan man ni man
Ano natabo? Ulo ya nagkalong?

Mayo pa si Manong
Pirme niya ko natextan
Textanay namon gakaagahan,
Op.Op.Op. Gakadevelopan?

Mayo na si ni Manong,
Dasig ba.. Isa na ta kabulan
Kanami kay sa ngirit ka na na adik
Nakita mo na ang colorful side sang kalibutan

Mayo kami ni Manong
Nahadlok, gatarong, sadya man gyapon
Mu ni gale feeling may gasugat kung hapon
He's on my mind, all day long

Mayo pa kami ni Manong?
Nag-abot ang tion, nagsal-ut ang komplikasyon
Kinahanglan mo anay palanggaon imo kaugalingon,
I should not be the reason why your life should go on

Mayo ka gane Manong
Ikaw ang una ko nga ginpalangga (First love never dies,di ba?)
Ako ang rason sang SMILE mo na napakita,
Padayuna lang na, bisan ako wala

Mayohun mo Manong ha,
Sa imo pagpalangga ako gapasalamat,
Ang imo pag-asta kag paghalong sakon wala katulad
Pangitaun mo si CRUSH mo ha, kag sa akon ipakilala.

Manong...

No comments:

Post a Comment